četvrtak, 16. kolovoza 2012.

Olimpians by Mladen

I was inspired by Olympic Games in London this year and by American Vogue june edition.... when they uses models and athleets together :) Hope you like my version of Olimpians :)



PHOTO & EDITING: Mladen
MAKING OF PHOTOGRAPHER: Bojana & Pedja
MODELS: Delila, Emma, Amar, Arman, Muris, Haris
http://mladenphotography.blogspot.com/


Tekst koji je objavio najugledniji modni portal u regiji vezano za moj editorijal....

I Mladena Blagojevića je inspirirala Olimpijada
   Na našu adresu je stigao editorijal s temom Olimpijskih igara, o kojima se još uvijek uvelike priča. Inicijator snimanja je fotograf Mladen Blagojević, s kojim smo porazgovarali o tomu što ga je nagnalo da snimi editorijal s ovom temom.
"Bio sam inspiriran stranicama lipanjskog broja američkog Voguea, koji je uradio nekoliko editorijala sa svojim olimpijskim predstavnicima i profesionalnim modelima. To je bila dobra inspiracija, a s obzirom da je godina je Olimpijade, pomislio sam - zašto ne pokušati spojiti dvije često nespojive stvari kao što su moda i sport! Odlučio sam da okupim grupu ljudi koji su dobri na svom polju, u svojoj profesiji, a isto tako dobro i izgledaju. Usput, htio sam dokazati da i mi u Bosni i Hercegovini imamo kreativne ljude, a kako je ova vrsta fotografije nešto novo za mene, dodatni izazov je bio okušati se i u tome."


Mladen je istaknuo da je bilo iznimno važno da svatko radi svoj posao: "Htio sam svaki član grupe bude odgovoran za svoj dio, da sportaši budu sportaši, a manekenke budu manekenke. Svaki od momaka je profesionalac u svom području, bodybuilding prvak, plivač, atletičar, rukometaš... Što se tiče djevojaka, to su po meni dvije najljepše djevojke u BiH, a njihove titule na svjetskim izborima ljepote i duge manekenske karijere to i dokazuju (Miss Planet Earth BiH, Miss Fashion TV, pa čak i revija za Roberta Cavallija, samo su neki od njihovih uspjeha). Trudio sam se da oni više meni pokažu što znaju i mogu, a ne da čekaju da ih fotograf ili stilist namjeste. Moje je bilo da sve osmislim, šta konkretno radimo i gdje, a njihovo da se pripreme za to. Uspjesi su mogući tek zajedničkim radom."

Pogledajte editorijal.

Nema komentara:

Objavi komentar